United-Kingdom-flag32x32.png

Newsletter

Udruga CINAZ poziva na trening aktivnog građanstva u Rumunjskoj!

Udruga CINAZ kao partner u Erasmus + projektu  „ACT!- Active Citizenship Training“ poziva sve koje  se bave radom s mladima da se prijave na osmodnevni trening o aktivnom građanstvu koji će se održati  u rumunjskom gradu Craiovi od 14. do 22. svibnja ove godine.

act logo 1

 

            U sklopu partnerstva s udrugom „Community association of social animators – C.A.S.A.“ iz Rumunjske, u rumunjskojm gradiću Craiovi održat će se trening na temu aktivnog građanstava na kojem će biti 34 sudionika iz 10 europskih zemalja: Grčke, Bugarske, Hrvatske, Turske, Makedonije, Slovenije, Italije, Poljske, Litve i zemlje domaćina, Rumunjske. Udruga CINAZ kao partner šalje troje zainteresiranih sudionika.

Projekt ACT usmjeren je jačanju kapaciteta udruga i zaposlenika usmjerenih na rad sa mladima, razvoj njihovih kompetencija i vještina organizacije aktivnosti, motiviranja i prijenosa znanja mladima te promocije vrijednosti aktivnog europskog građanstva u zajednici.

Domaćini treninga, udruga C.A.S.A. djeluje sa ciljem izgradnje snažne povezanosti i partnerstva između udruga i lokalne zajednice, razvoja osvještenosti o ljudskim pravima i esencijalnim vrednotama demokratskog društva poput jednakosti, dostojanstva i slobode.

Odabrani sudionici biti će educirani o aktualnoj tematici vrijednosti demokratskog društva, upravljanju ljudskih potencijala te međukulturalnom učenju od strane grupe iskusnih  međunarodnih predavača. Od sudionika se očekuje, po povratku u matičnu zemlju,  primjena stečenog znanja u lokalnoj zajednici.

Idealni kandidati za trening aktivnog građanstva trebali bi imati slijedeće kompetencije:

- 2 godine iskustva u radu sa mladima / sudjelovanje na  3 nacionalna ili internacionalna edukacijska događanja

- Predanost punom sudjelovanju na svim aktivnostima tijekom treninga ali i kasnije prenošenje stečenih vrijednosti u lokalnoj zajednici

- Zainteresiranost i motivaciju

Prijaviti se mogu punoljetne osobe (18+). Troškovi putovanja i smještaja su pokriveni od strane organizatora, a svaki sudionik je obavezan uplatiti 15 eura kotizacije (training tax for participants) koji uključuje kulturnu turu i izlet na rijeku Dunav.

Prijave su otvorene zaključno s 24.03.2017.,  a prijaviti se možete slanjem popunjenog prijavnog obrasca na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.">

Prijavni obrazac

Informacije o treningu

CINAZovci u posjeti udruzi Carpe Diem

1

       

Ponukani kvalitetnim i uspješnim radom udruge Carpe Diem, ali i skorašnjom izložbom „Lica mobilnosti“ čije materijale smo, umjesto zlata, smirne i tamjana, donijeli gostima, pohodili smo središte Karlovačke županije- grad Karlovac. Jutro trećeg dana ožujka bilo je idealno za studijsko putovanje. Ljubazni domaćini udruge Carpe Diem, dočekali su nas na kolodvoru te otpratili u svoje službene prostorije u kojima smo odslušali prezentaciju aktivnosti udruge, kao i dobili potpuni uvid u načine osnivanja, uspostavu, financiranje te buduće planove aktivnosti udruge Carpe Diem. Udruga djeluje u sklopu Centra za mlade u Grabriku, a usmjerena je na poticanje i razvoj kreativnih i socijalnih potencijala djece i mladih. Također, imali smo priliku upoznati  njihove EVS volontere iz Španjolske i Francuske, koji su podijelili s nama svoje međunarodno iskustvo. Nakon potpisanog Sporazuma o suradnji u svrhu organizacije izložbe „Lica mobilnosti“ (u sklopu Eurodeskove aktivnosti i promocije Erasmus+ programa za mlade), uslijedila je konstruktivna rasprava o svakodnevnim izazovima kojima se udruge susreću, sugestije o mogućim poboljšanjima te razmjena ideja za buduće aktivnosti i međusobne projekte. Kreativno uređeni kulturno-društveni centar „Scena“ pružila je idealan uvod u završetak studijske posjete. Doznali smo detalje o funkcioniranju karlovačke glazbeno-kulturne scene, iskustva iz suradnje s ostalim udrugama te planove aktivnosti koji su nas inspirirale za neke lokalne projektne ideje.

Zahvaljujemo se dragim predstavnicima udruge Carpe Diem na gostoprimstvu i susretljivosti te se radujemo budućoj uspješnoj suradnji!

2                    3

4              5

6

U cilju što boljeg informiranja, ali i razmjene znanja, iskustava i informacija, uredili smo dvije Info točke za mlade. Info ploča u Studentskom klubu Božo Lerotić te Bibliobusi Gradske knjižnice Zadar donose vam brojne materijale iz kojih možete saznati mnogo korisnih informacija, vezanih za područje interesa mladih (stručne prakse, različiti programi, mogućnosti volontiranja, razmjene, kampanje i slično). 
DSC 0937

Bibliobus 1 (zaleđe Zadarske županije) i Bibliobus 2 (otoci Zadarskog arhipelaga) predstavljaju sastavne dijelove knjižnične mreže Gradske knjižnice Zadar. S preko 50 stajališta u skoro jednako toliko mjesta, ova dva bibliobusa nude korisnicima Gradske knjižnice oko 7 500 jedinica knjižne građe. U svojim dvotjednim ciklusima dostupni su svima onima koji nisu u mogućnosti posjećivati središnju knjižnicu, kao ni ogranke. 

bibliobus 1180110786

U oba bibliobusa, prije svakog putovanja uređuje se i Info točka za mlade, odnosno ovim putem pružamo mogućnost mladima za informiranjem i dostupnosti različitih materijala, letaka, brošura i prospekata, koji pokrivaju različito područje interesa. Materijali su besplatni i dostupni svima onima koji to žele.

Ispred ulaza u prostor Studentskog kluba Božo Lerotić Sveučilišta u Zadru, također se nalazi Info točka za mlade. Redovito ažurirana, na njoj možete pronaći također raznovrsne informacije, a koje bi mogle koristiti upravo populaciji studenata. Također su istaknuti i letci Kluba mladih KLOOZ, zajedno sa svim kontaktima Udruge CINAZ.

za objavu sredjeno

Posjetite naše Info točke, uređene su upravo za vas! Izvrsna je to prilika da pronađete nešto za sebe, a što bi vam moglo koristiti u učenju, poslu ili slobodnom vremenu.

Udruga CINAZ traži osobu na puno radno vrijeme koja će obavljati poslove administratora na programu Klub mladih KLOOZ i administatora na projektu Info centar za mlade Zadar, kao zamjena za porodiljni dopust s mogućnošću produljenja radnog odnosa. Kompletan natječaj donosimo u nastavku:

we are hiring

Udruga za izvannastavne i izvanškolske aktivnosti - CINAZ raspisuje javni natječaj za radno mjesto:

ADMINISTRATOR NA PROGRAMU “KLUB MLADIH KLOOZ"

i

ADMINISTRATOR NA PROJEKTU “INFO CENTAR ZA MLADE ZADAR"


Opis posla
:
 

Traži se osoba za puno radno vrijeme koja će obavljati poslove administratora na programu Klub mladih KLOOZ i administatora na projektu Info centar za mlade Zadar kao zamjena za porodiljni dopust s mogućnošću produljenja radnog odnosa.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Natječaj je otvoren od 13. 01. 2017. do 25. 01. 2017.


Osoba će obavljati sljedeće poslove
:


- vođenje administrativnih poslova programa/projekta - izrada projektne dokumentacije, pisanje projektnog izvještaja, obrada statističkih podataka, fotodokumentacija, vođenje i ažuriranje baze korisnika, slaganje arhivske dokumentacije,

vođenje evidencije individualnog rada s korisnikom,

- odnosi s javnošću - objava za medije, pozivi za korisnike, pisanje “newslettera” i članaka",

ažuriranje društvene mreže, internetske stranice i kalendara s organiziranim aktivnostima i informacijaima za mlade,

pomoć u organiziranju aktivnosti i javnih događanja,

distribucija i prikupljanje promotivnih i edukativnih materijala,

sudjelovanje na treninzima osposobljavanja, edukacijama i konferencijama,

suradnja s javnim institucijama, udrugama i krovnim organizacijama.

UVJETI:

- Stručna sprema - SSS, VŠS, VSS
- Vrlo dobro poznavanje i korištenje MS office paketa
- Strani jezik: engleski (aktivno u govoru i pismu)
- komunikativnost i otvorenost
- organiziranost, samostalnost i odgovornost
- sposobnost timskog rada
- urednost
- organizacijske sposobnosti
- spremnost na obuku za posao
motiviranost i predanost radu
radno iskustvo općenito

Poželjno je radno iskustvo na administrativnim i sličnim poslovima vezanim za provođenje projekata. Dodatno vrednujemo volontersko iskustvo.

Kandidatu nudimo rad u ugodnoj i poticajnoj radnoj okolini i mogućnost dodatnog usavršavanja.

Zaposlenik započinje sa radom 1.ožujka 2017. a potrebno je da prethodno završiti obuku za posao.

Pozivamo sve zainteresirane kandidate i kandidatkinje da, zaključno sa srijedom 25.1.2017., pošalju:

životopis (na hrvatskom)
motivacijsko pismo (na hrvatskom)
potvde o završenom formalnom i neformanom obrazovanju
reference i preporuke koje možemo provjeriti

na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.  s naznakom “Prijava za posao”

Prijave pristigle nakon navedenog roka ili one koje nisu u skladu s navedenim načinom prijave, nažalost nećemo moći uvažiti.
Nakon evaluacije pristiglih prijava Udruga CINAZ će pozvati na razgovor i testiranje kandidate i kandidatkinje čije prijave udovoljavaju uvjetima natječaja

Dodatne informacije možete dobiti isključivo putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Zainteresiranim kandidatima i kandidatkinjama preporučujemo da posjete internetske stranice:

www.udrugacinaz.hr
https://www.facebook.com/KlubMladihKlooz
/
https://www.facebook.com/InfoCentarZaMladeZadar

Udruga CINAZ bila je u petak, 09.prosinca 2016., domaćin predavanja pod nazivom "Žrtve i svjedoci u sudskim postupcima i njihova prava". Kroz predavanje je predstavljen Odjel za podršku žrtvama i svjedocima Županijskog suda u Zadru, a u cilju obilježavanja Međunarodnog dana ljudskih prava-10. prosinca. Upravo na taj datum u UN-u je potpisana Opća deklaracija o ljudskim pravima i to 1948. godine.
humnan rights 200214

Koja su prava žrtava kaznenog djela i oštećenika u kaznenom postupku? Na koji način im se pruža pomoć? O tome je upravo kroz ovo predavanje govorila Dragana Marina, iz Odjela za podršku žrtvama i svjedocima Županijskog suda u Zadru. Predavanje je održano u sklopu programa Info centar za mlade Zadar, a uz podršku Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Odjel za podršku žrtvama i svjedocima započeo je s radom 01. svibnja 2008. godine, a rezultat je zajedničkog projekta Programa Ujedinjenih naroda za razvoj (UNDP) i Ministarstva pravosuđa. Njegove osnovne zadaće su: pružanje emocionalne podrške žrtvama i svjedocima prije, tijekom i nakon sudskog postupka; pružanje informacija o pravima žrtava i svjedocima (po potrebi i članovima njihovih obitelji) u kaznenom i prekršajnom postupku; pružanje tehničkih i praktičnih informacija; upućivanje žrtava na stručnu pomoć, ovisno o njihovim potrebama; te odabir, edukacija i koordinacija volontera. 
predavanje medjunarodni dan ljudskih prava

Kroz jasno određenu komunikaciju, potpunu pozornost te razumijevanje i empatiju, djelatnici Odjela olakšavaju često dugotrajne i mukotrpne sudske postupke brojnim žrtvama i svjedocima. Pritom se najviše trude osloboditi žrtve straha i neizvjesnosti, kao i svesti re-traumatizaciju na najmanju moguću mjeru. Godišnje se u Hrvatskoj prijavi i do 70 000 kaznenih djela, međutim veliki broj slučajeva ostaje neprijavljen upravo zbog straha od počinitelja ili uslijed nedostatka informacija o svim koracima koje treba poduzeti. Stoga je, pored Odjela za podršku žrtvama i svjedocima, tu i besplatan telefon 116 - 006, putem kojeg se pružaju informacije i savjeti diljem Europske unije, a dostupan je radnim danom od 08:00 - 20:00 sati, na hrvatskom i engleskom jeziku.
pomoć žrtvama8

Pored stručne suradnice Odjela i službenice za podršku, pomoć žrtvama mogu dati i volonteri. Oni moraju ispunjavati nekoliko uvjeta (punoljetnost, ispunjeni uvjeti po Zakonu o volonterstvu, nekažnjavanje, dobro snalaženje u stresnim situacijama i slično). Od njih se očekuje ozbiljnost i odgovornost, komunikacijske vještine, diskrecija, strpljenje i empatija, kreativnost u pronalaženju rješenja te želja za stjecanjem novih znanja i iskustava.

Ukoliko želite postati volonter, potrebno je ispuniti obrazac na sljedećem linku te ga dostaviti na Odjel za podršku žrtvama i svjedocima. Nakon selekcije, slijedi poziv na razgovor, na koji je potrebno ponijeti potvrdu o nekažnjavanju. Svaki volonter prolazi potrebnu edukaciju te potpisuje Ugovor o volontiranju.

Kontakti:
Odjel za podršku žrtvama i svjedocima
Županijski sud u Zadru
Borelli 9, 23 000 Zadar
tel: 023 203 640
fax: 023 203 641


 

Stranica 2 od 21

Go to top